MEDIA DEAL DIGITAL AGENCY

פלטפורמת web flow

על WEB FLOW כבר שמעתם? הכירו את הפלטפורמה המקצועית ביותר בעולם האינטרנט שצמחה בארצות הברית ועכשיו כאן בישראל, המעניקה יכולת עיצוב ופיתוח ללא גבולות ובלי לכתוב שורת קוד אחת. האתרים מגיעים על שרתי AWS-אמזון ומספקים מהירות ועוצמה שלא הכרתם.

18.7.2018

נכתב בתאריך:

בניית אתרים במערכת WEB FLOW הינה הבחירה הטובה ביותר למערכת.אתר עבור העסק או הארגון שלכם  ממשק האתר נוח וידידותי. אתרי האתרים ייחודים ובולטים ויעניקו לעסק שלכם יתרון רב בתחום שלכם. web flow נחשבת למערכת העיצובית בעולם ללא קוד מה שמוזיל לכם הרבה שעות תכנות וכסף רב. והכי חשוב אתרי AAA שבעבר היו עולים עשרות אלפי שקלים!

מזה WEB FLOW ולמה כולם מדברים על זה?

WEB FLOW היא פלטפורמת אמריקאית לבניית אתרים ואפליקציות  הצומחת בעולם והמסקרנת ומביאה את מיטב הקידמה בעולם האינטרנט. הייחודית שלה היא חופש עיצוב ופיתוח אתר מלא לכל רמה שתרצו, בניית אתרים מורכבים או קלים ללא כתיבת שורת קוד אחת... הכל באמצעות עורך מושלם שדי מזכיר קוקפיט של F35 ומאפשר לכם לבנות כל חזון דיגיטלי.

הייחודיות פיתוח ועיצוב אתרים ואפליקציות בפלטפורמת - web flow המאפשרת ייצוא קוד נקי ומקצועי של תבניות ללקוח - CSS+HTML+javascript וניתנת להפעלה על כל פלטפורמת קוד פתוח שתרצו וורדפרס, שופייפי ומערכות ניהול חיצוניות.

עורך אתר ומערכת ניהול

העורך של web flow מאפשר גישה מוחלטת לכל מרכב האתר, תכנות, עיצוב ותוכן, העלאת גלריות, התקנת תוספים מתקדמים לשדרוג האתר, שליטה מלאה בתפריטי האתר, בעמודים ובשאר סוגי התכנים ועוד. באמצעות תבניות מותאמות או עיצוב בהתאמה אישית, תוכלו לבנות אתרים מסוגים שונים המערכת מגיעה עם שלושה עורכים נפרדים לאתר, עורך ויזואלי מתקדם המאפשר לשנות הכל ממש על תצורת האתר בדרך כלל נועד לעריכת תוכן, מערכת אחורית מקצועית לניהול תוכן והוצאה לאור ועורך עיצוב למפתחי האתר.

עיצוב ותדמית

web flow מאפשרת להוסיף אנימציות משוכללות ומורכבות ולהטמיע אותן ב​אתר ללא קוד, תוכלו לבנות אפקטים ואינטרקציות ללא הגבלה ולעצב כל נקודה בדיוק כמו שאתם רוצים. לבנות תוספים משלכם ולא לחבר צד שלישי דבר זה  חוסך תקלות ועלויות והכי חשוב נותן מקוריות!

מערכת בלוג וחדשות CMS

הבלוג מתקדם מאפשר לשנות ולעצב ולהתאים את פורטל החדשות בדיוק לפי הצרכים שלכם, הייחודיות במערכת CMS היא דפי הבלוג דינמים - דף המאפשר עיצוב קבוע ותוכן משתנה לפי DATA - (תבנית ששולטת בכל הדפים ומאפשרת שינוים ועדכונים באלף דפים בקליק). פורטל/מגזין – אתרים אלה הנם אתרים המונים עם כמות גדולה מאוד של דפים, מאמרים וסוגי תכנים ומדיה שונים.

רספונסיביות מושלמת

התאמה למובייל - WEB FLOW מאפשרת בנייה מותאמת אישית לכל סוג מסך ומאפשרת רספונסיבייות מוחלטת וחווית משתמש מושלמת.

אחסון ואיכות האתר

האתרים מאוחסנים על גבי שרתי AWS - אמזון השרתים המהירים והמובילים בעולם המסחר האלמנט הכי חשוב באחזקת אתר, שום עיצוב או חווית משתמש יחפה על אתר איטי שלא פועל מדויק. זמן טעינה לאתר ממוצע בWEB FLOW עומד 0.6 שניות וציון של 95! PageSpeed Insights - Google Developers

קוד ואיכות האתרקוד נקי HTML - CSS כיום גוגל מייחסת חשיבות עצומה לקוד נקי ונכון דבר זה משפיע על הדירוג באופן ניכר להתקדם בתוצאות החיפוש. לאחר בניית האתר החברה עצמה ממשיכה ומשפרת את האתר עבורכם מאחורי הקלעים. לצורך שיפור האתר וחויית המשתמש. המערכת אומנם קוד סגור אבל מאפשרת לייצא ולכתוב קוד ולהתחבר ל API - גשר לממשקים.

מומחים לבניית אתרי WEB FLOW מדיה דיל מתמחה בפיתוח ועיצוב אתרי WEB FLOW מבין שרותי החברה תמצאו שירותי בניית אתרים וחנויות, בניית פורטלים וחדשות, בניית עמודי נחיתה, איפיון אתרים ואפליקציות, מיתוג חברות באינטרנט, קידום אתרים אורגני וממומן במרחב הרשת והמדיה.

לאורך כל תהליך העבודה נעבוד בשיתוף פעולה בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל עסק. אנו נבנה ביחד איתכם איפיון אתר מקצועי שמייצג את העסק שלכם בזירה האינטרנטית, ונדע לספק לכם תכלים הדיגיטלים הטובים ביותר על מנת לקחת את העסק שלכם וליישם את החזון והפוטנציאל הטמון בו.

הייעוץ עבור תהליך הפיתוח כולל את כל המענה הנדרש עבורכם שנצבר בניסיון לאחר עבודה עם מגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים עד היום. לפני כל פרויקט שאנו ניגשים לבנות, הדבר הראשון שנרצה להבין מה מייחד את העסק שלכם, איפה היתרון שלכם נמצא ביחס למתחרים.

מדיה דיל מספקת פתרון 360° לעסקים, סטארטאפים וחנויות אי-קומרס בארץ ובחו”ל. הניסיון העשיר שלנו בתחום השיווק דיגיטלי, בשילוב עם הידע הטכנולוגי מאפשר לנו להוביל את הלקוחות שלנו להצלחה. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו במסירות רבה במשך שנים, ומסייעים להם בזירה הוירטואלית מידי יום.

בניית אתרים

WooCommerce מערכת מסחר וניהול חנויות און ליין

WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני פופולרי בקוד פתוח עבור וורדפרס. הוא מספק סט מקיף של תכונות ופונקציונליות לבנייה וניהול של חנויות מקוונות. סוכנות דיגיטלית המתמחה בפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני באמצעות WooCommerce תהיה בקיאה בשימוש בטכנולוגיה זו כדי ליצור חנויות מקוונות חזקות וניתנות להרחבה.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

אתרי אלמנטור המוצר המוביל בעולם בפיתוח אתרים

Elementor Pro היא גרסת פרימיום של תוסף בונה הדפים הפופולרי של וורדפרס בשם Elementor. הוא מציע תכונות ופונקציונליות מתקדמות כדי לעזור למשתמשים ליצור ולהתאים אישית אתרים בעלי מראה מקצועי ללא צורך בידע בקידוד.להלן 10 יתרונות של Elementor Pro בהשוואה לפלטפורמות אחרות:

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

סטודיו לפיתוח אתרי וורדפרס בעיצוב אישי

מדיה דיל מתמחה בפיתוח אתרים WORDPRESS המתמחה ביצירת אתרים מותאמים אישית, ניתנים להרחבה וידידותיים למשתמש לעסקים במגוון תעשיות. עם צוות המפתחים והמעצבים המנוסים שלנו, אנו מחויבים לספק פתרונות וורדפרס איכותיים המסייעים ללקוחותינו לבסס נוכחות מקוונת חזקה ולהשיג את היעדים הדיגיטליים שלהם.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

בינה מלאכותית היא העתיד של עולם האינטרנט, והיא כבר כאן.

אם אתם מחפשים פתרון לעיצוב אתרים כדאי שתכירו את בינה מלאכותית כדי לשפר את האתר שלך, ריכזנו מידע על תוכנות הבינה מלאכותית הזמינות כעת, גם מדוע כדאי לשכור מומחה לעיצוב בינה מלאכותית.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

פלטפורמת web flow

על WEB FLOW כבר שמעתם? הכירו את הפלטפורמה המקצועית ביותר בעולם האינטרנט שצמחה בארצות הברית ועכשיו כאן בישראל, המעניקה יכולת עיצוב ופיתוח ללא גבולות ובלי לכתוב שורת קוד אחת. האתרים מגיעים על שרתי AWS-אמזון ומספקים מהירות ועוצמה שלא הכרתם.

Posted by
מדיה דיל
קידום אתרים

מהו SEO - קידום אורגני?

המושג SEO מייצג 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'. זה תהליך אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלכם כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. SEO מתמקדת בשיפור הדירוגים בתוצאות החיפוש האורגני ( חיפוש ללא מימון ) אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים לקבל יותר תנועה, זה צריך להיות חלק מאמצי השיווק שלכם.

Posted by
מדיה דיל

מקימים אתר חדש או משדרגים את הקיים? השאירו פרטים ונציגנו מייד יחזור

תודה שפניתם למדיה דיל נציגנו מייד מתפנה
Oops! Something went wrong while submitting the form.
מדיה דיל ברשתות

השאירו פרטים ונציגנו מייד יחזור

נרשמתם בהצלחה נציגנו כבר מתקשרים
Looks like we're having trouble
QUOTE A
PROJECT