media deal digital agency

מהו קידום PPC

מהו PPC ?PPC מייצג תשלום לפי קליק, והוא מודל של שיווק באינטרנט שרוב הפלטפורמות משתמשות בו כשמאפשרות לאנשים לפרסם את העסקים שלהם.

11.5.2021

נכתב בתאריך:


PPC מייצג תשלום לפי קליק, והוא מודל של שיווק באינטרנט שרוב הפלטפורמות משתמשות בו כשמאפשרות לאנשים לפרסם. זה קשור בדרך כלל למנועי חיפוש - כגון Google Ads ו- Microsoft Bing - אך הוא משמש גם עם ענקיות מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וגופים רבים אחרים. פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות יותר של PPC, המאפשר למפרסמים לשלם תשלום בכל פעם שלוחצים על אחת ממודעות הטקסט שלהם. הסכום ששולם תלוי במשתנים רבים - בעיקר מחיר הצעה וציוני איכות.

היכן מופיעות מודעות טקסט?
בGoogle, מודעות טקסט היו מוצגות בעבר מעל ומתחת לתוצאות החיפוש, ובסרגל הצד של מודעות החיפוש. אבל, גוגל מתפתחת כל הזמן. כעת, מודעות טקסט מוצגות רק מעל ומתחת לדירוג החיפוש האורגני. החשיבות של קמפיין בתשלום היא ברורה כאשר אתה מבין כמה מהדף מוקדש למודעות. מודעות Google למעלה ולמטה כפי שאתה יכול לראות בתמונה, Google מגוללת שטח גדול בדף תוצאות החיפוש שלה כדי להציג מודעות. קליקים על רישומי חיפוש בתשלום מובילים לקליקים אורגניים בהפרש של כמעט 2: 1. יתר על כן, 64.6 אחוזים מהקליקים בגוגל הם בצורה של מודעות כאשר הצרכן מחפש לקנות פריט. למרות שהדירוג האורגני חשוב ומספק מקור עקבי לתנועה חופשית, ניתן לגדל קמפיין שיווק דיגיטלי באופן אקספוננציאלי כאשר משלבים מודעות בתשלום.

מהו Google Ads?
חשוב להכיר מעט את האופן שבו Google מתמודדת עם מודעות. Google Ads משתמשת במערכת מכירות פומביות להצגת מודעות בדף תוצאות החיפוש שלה. בכל פעם שמקלדת מילת מפתח ומתבצעת חיפוש, גוגל חותרת באספקה ​​של מפרסמים המציעים הצעות ובוחרת קבוצה של זוכים שיופיעו מעל ומתחת לדירוגים אורגניים בדף החיפוש שלה. בכל לחיצה על המודעה של המפרסמים, הם יחויבו בתשלום מסוים. אבל כמה עולה כל קליק וכמה קליקים מותרים ביום יכול להשתנות.

כיצד גוגל בוחרת את המודעות המנצחות?
מיקומי מודעות הם האופן שבו Google קובעת את הזוכים שלה. מיקומי מודעות אלה מוצגים בלוח המחוונים של Google Ads, כך שניתן להתאים את המיקומים. הזוכים במודעות נבחרים על פי שילוב של גורמים.

עכשיו כשאנחנו מכירים את היסודות, איך מגדירים PPC? חלק זה יכול למלא את תוכן הספר הגדול, אך לשם הפשטות נתמקד ב4 אסטרטגיות ליבה בהן אנו משתמשים בסימפוניה כדי ליצור אסטרטגיות קמפיין מתוכננות וחושבות מהיסוד.

1. מילות מפתח, אנו מתמקדים במילות מפתח. מילות מפתח הן הדלק שמניע את מנוע ה- PPC הזה של Google, ומתכנן מילות המפתח של Google מאפשר לנו ליצור את התוכנית. לתכנן מילות המפתח יש כלים רבים שיעזרו לך לתכנן את אסטרטגיית מילות המפתח שלך. לדוגמה, תוכל להזין בין אחת ל -10 מילות מפתח ספציפיות, וזה יעזור לך ליצור תוכנית שתספק תחזיות משוערות על מחירי הצעות מחיר מומלצות, שיעורי קליקים, הופעות וקליקים. זה גם יאפשר לך לשנות תוצאות על סמך פרמטרים תקציביים.

2. תוכן - התוכן מתייחס למודעות שבהן תשתמש כדי להוביל לידים פוטנציאליים לדף הנחיתה שלך. ניתן להשתמש בתוכן מודעה בדרכים רבות ושונות, אך עדיף להתמקד במילות מפתח מעוררות מחשבה ומרתקות. המטרה של כל מודעה היא לעקוב אחר אותו כיוון של מילות המפתח שאתה גורם לאנשים לחפש. אתה רוצה שמילות המפתח יובילו למודעה המתייחסת, ומשם אתה רוצה שהמודעות יובילו לאסטרטגיית הליבה השלישית - דפי נחיתה.

3. איכות הדף שאליו נוחתים דפי נחיתה / אתרים צריכים לשמור על זרימה מהשלב הראשוני של החיפוש לשלב האחרון - סגירת העסקה.

4. אופטימיזציה, אנו בודקים את הקמפיין, מעבירים אותו לשידור חי ומייעלים בהתאם. לשם כך, עליך לחקור את קהל היעד שלך, לבצע מחקר מילות מפתח ראוי, לשנות אותם לאהבות וטעמי הקהל שלך ולכלול קריאה ברורה לפעולה. הקפד לחבר את מילות המפתח שלך לכלי חיפוש כדי לקבל תובנות לגבי נפח החיפוש

מאמרים נוספים

קידום אתרים

מהו קידום PPC

מהו PPC ?PPC מייצג תשלום לפי קליק, והוא מודל של שיווק באינטרנט שרוב הפלטפורמות משתמשות בו כשמאפשרות לאנשים לפרסם את העסקים שלהם.

Posted by
מדיה דיל
בניית חנות אינטרנטית

חנויות שופייפי

עולם הצרכנות עובר לרשת האינטרנט וכעת הרבה יותר קל לבנות חנות מקוונת באמצעות פלטפורמות קיימות. אחת הפלטפורמות שזוכה להצלחה מסחררת בעולם היא "שופיפיי" פלטפורמת המכירות המקצועית בעולם! כמות הכלים בלתי נגמרת הופכים אותה לפלטפורמה המנצחת בכל מה שקשור להקמת חנות וירטואלית.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

פלטפורמת web flow

על WEB FLOW כבר שמעתם? הכירו את הפלטפורמה המקצועית ביותר בעולם האינטרנט שצמחה בארצות הברית ועכשיו כאן בישראל, המעניקה יכולת עיצוב ופיתוח ללא גבולות ובלי לכתוב שורת קוד אחת. האתרים מגיעים על שרתי AWS-אמזון ומספקים מהירות ועוצמה שלא הכרתם.

Posted by
מדיה דיל
קידום אתרים

מהו SEO - קידום אורגני?

המושג SEO מייצג 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'. זה תהליך אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלכם כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. SEO מתמקדת בשיפור הדירוגים בתוצאות החיפוש האורגני ( חיפוש ללא מימון ) אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים לקבל יותר תנועה, זה צריך להיות חלק מאמצי השיווק שלכם.

Posted by
מדיה דיל

קבלו הצעת מחיר עוד היום...

תודה שפניתם למדיה דיל נציגנו מייד מתפנה
Oops! Something went wrong while submitting the form.
מדיה דיל ברשתות

בואו נתקדם לאתר החדש שלכם

נרשמתם בהצלחה נציגנו כבר מתקשרים
Looks like we're having trouble
QUOTE A
PROJECT