media deal digital agency

קידום בטאבולה

מעוניינים לקדם את התוכן שלכם ברשת? מדיה דיל מתתמחה בקידום בTABOLA, טאבולה הינה פלטפורמת פרסום תוכן באתרים מובילים ברשת. טאבולה פועלת על פי מודל הפרסום הידוע PPC – Per Pay Click. בכל פעם שהגולש לוחץ על הפנייה לכתבה, סכום מסוים יורד מהתקציב היומי שהגדרתם מראש. אם לא היו הקלקות כלל ביום מסוים על הכתבה, לא תשלמו כלל על פרסום באותו היום. כך, ניתן לזכות לקהל ממוקד המחושב היטב על פי האלגוריתם שעומד בבסיס הפלטפורמה של אאוטבריין בעלות מינימלית. את התוכן המופץ באמצעות שירות זה ניתן למנף כדי לבנות רשימות תפוצה, לצבוע ולהמשיך לפרסם לאותו קהל היעד שוב ושוב, כדי לחזק את המודעות למותג שלכם ולהגביר את הסיכוי שהלקוח יפנה אליכם. קמפיין זה מכונה "Remarketing". הוא מבוצע באמצעות שורות קוד המוטמעות באתר שלכם המזהות גולשים שהגיעו מהפרסום.

המשך קריאה

לאחר מכן, ניתן להציג בפני אותו אדם בגלישה בטלפון או במחשב, מודעות נוספות ברשת השותפים של "גוגל" בפייסבוק ובמקומות נוספים המאפשרים קמפיין ממומן לקהל שנצבע מראש. פרסום מכוון למטרה עם תוכן עשירבניגוד למודעות פרסום מילוליות המופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל, מאמרים המופיעים באאוטבריין מאפשרים לכם להעניק מידע רב לגולש. יש עוצמה אדירה בתוכן המעניק לכם סמכותיות, ומשדר כי מדובר בעסק בעל ניסיון ומוניטין רב. כל אחד מהתכנים יכול לרתק את הגולש ולגרום לו לרצות לדעת עוד.

הוא יכנס לאתר שלכם, יקרא מאמרים נוספים, וכך תוכלו להניע אותו לפעולה ולעודד התקשרות יזומה עם החברה שלכם.מערכות הפצת התוכן מאפשרות חשיפה מקסימלית בשיטה של מכרז באתרים שונים. בדרך כלל, האלגוריתם יפזר את הכתבות שלכם באתרי נישה, אתרי חדשות ובלוגים מובילים. ככל שקהל היעד שלכם יקליק על המודעה מתוך אתרים אלה.

אם אתם מפרסמים שירות פיננסי והתוכן התפרסם באתר "גלובס", כניסה של קוראים דרך הלינק ב"גלובס" תגביר את כמות ההופעות באתר זה, ואתם תזכו לפרסום איכותי בעלות מינימלית של שני שקלים ומעלה לכל קליק. כיצד לתכנן את הכותרות של הכתבות? יש מודעות שאפשר לכוון במיוחד לאתרים כלכליים או לאתרים העוסקים בתחום האופנה. את התוכן ואת הכותרת שתנסחו חשוב להתאים בדיוק לקהל היעד.

תוכלו לבחור שתי כותרות שונות המפנות לאותה כתבה בדיוק, כאשר כותרת אחת מופיעה ב"וואלה" ואחרת ב"הארץ". כל אחת מהן תהיה מבוססת על תחומי עניין שונים מעט של הגולש, ותעודד אותו ללחוץ על הכתבה לגלות פרטים נוספים על הנושא שאליו הוא מחובר. למשל, כתבה על רכישת בית חדש יכולה להופיע באתרי עיצוב פנים בצורה אחת, ובאתרי השקעות פיננסיות בצורה אחרת.אתם יכולים לבנות גם "רשימה שחורה" של אתרים שאינם רלוונטיים למותג שלכם. למשל, אם המוצג אינו מתאים ללקוחות ממגדר מסויים תוכלו לסנן מגדר זה.

מוצרים לגברים יכולים שלא להופיע באתרים שבהם קהל היעד הוא נשי בעיקר. דרך נוספת לאופטימיזציה של התוכן לגולש בפרויקט קידום בטאבולה, היא התאמת הנושא לשעות היום ואורך הכתבה לזמן הקריאה. נושאים הקשורים לעסקים נקראים יותר בשעות הפעילות של העסק. כתבות ארוכות מאד כדאי לפרסם בשעות הערב, ובשעות העבודה במהלך ימי חול מומלץ להתמקד במאמרים קצרים וקולעים המתאימים לזמן המוגבל העומד לרשותו של הגולש לקריאת הכתבה.

נטרו את פעילות הקמפיין כמו בכל קמפיין דיגיטלי, גם בפרסום ב"טאבולה" חשוב מאד לנטר את התוצאות של כל אחת מההפניות לכתבה, ולזהות אילו כותרות עובדות טוב יותר, אילו אתרי חדשות מביאים יותר תנועה לאתר שלכם ומהיכן קהלי היעד רוכשים יותר מוצרים ושירותים. כך, ניתן לנצל את תקציב הפרסום בצורה טובה יותר.

אצלנו, כל קמפיין זוכה לבחינה מקסימלית לאורך כל הזמן שהוא נמצא באוויר, תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים, כדי שכל שקל שהוצאתם על הפרסום יביא תוצאות בשטח. עבודה עם מומחי פרסום בשירותי הפצת תוכן, תבטיח שתוציאו פחות כסף על פרסום מהמתחרים שלכם ותגיעו לתוצאות  טובות יותר.האם קיים הבדל בין אאוטבריין לטאבולה?שתי החברות נמצאות בבעלות אחת וההבדלים ביניהם מינוריים.

בפועל, כל אחת מהפלטפורמות נמצאת בהתקשרות עם אתרים מובילים במיוחד בארץ. טאבולה פעילה במיוחד מול וואלה, ו-"”Ynet מגיעה לקהל רב ומגוון בארץ, בעוד אאוטבריין מעניקה פרסום ממוקד באתרי נישה וכן ב"גלובס", "הארץ", "One” "מאקו" ואתרים נוספים. חברה זו תעניק תוצאות טובות יותר לקמפיינים המכווני לקהל יעד בתחום הפיננסים וההשקעות, וכן במוצרים המתאימים לחובבי ספורט.

עבור מרבית המותגים, שתי הפלטפורמות הללו יציגו תוצאות טובות יותר בהשוואה לפרסום במודעות גוגל אדס.עם השנים צברנו ידע רב בתחום הפרסום המקוון, תוך התמקדות במחקר וקבלת נתונים מדויקים לצורך יצירת קמפיין יעיל. אנו בוחנים את מאפייני הלקוח, מסייעים לכם להגדיר קהלי יעד ומגדירים את מטרות הקמפיין.  

כיום, אנו בין החברות המובילות ביותר בהפקת מידע מקדים, תוך פיתוח אסטרטגיות מנצחות לניהול מסעות פרסום ממומנים. נסייע לכם לייעל את אסטרטגיית הפרסום במגוון רחב של אמצעי פרסום, תוך הגדלת החשיפה וניהול אפקטיבי של תקציבי הפרסום כדי להגיע ליעדים שהגדרתם.

מה הלקוחות שלנו חושבים

דודי לוי משרד עורכי דין
מדיה דיל מקדמת אותנו שנים רבות בהצלחה רבה ממליץ בחום שירות מקצועי מאוד
לירן ברוך מנכ"ל פידבק חברת ביטוח
מדיה דיל סיפקה לנו אתר ייחודי מרשים ומתקדם מאוד הכי חשוב שירות ותמיכה צמוד
אופיר דקל משרד עורכי דין
מדיה דיל בנתה לנו מערכת אתר מקצועית ומרשימה הלקוחות שלנו לא מפסיקים לפרגן לנו !
המוקד לאיתור נזילות בן בניזירי
מדיה דיל בנתה לנו אתר משגע עם מערכת ניהול מעולה העסק שלנו נוכח בצורה מקצועית בכל רחבי האינטרנט. ממליץ מאוד
קובי חן טופדיל בית נכסים
מדיה דיל הקימו לנו אתר תיווך יוקרתי מתקדם מומלץ מאוד למתווכים שרוצים לבלוט בתחום
דניאל סויסה BMI רישוי עסקים
מדיה דיל בנתה לנו אתר משגע עם מערכת ניהול מעולה העסק שלנו נוכח בצורה מקצועית בכל רחבי האינטרנט. ממליץ מאוד
ניסים שורש משרד עורכי דין
מדיה דיל בנתה לנו אתר תדמית ייחודי עם חווית משתמש מקצועית וקולעת מומלץ מאוד לעו"ד
שפע פיש חנות דגים
מדיה דיל בנתה לנו אתר מכירות מתקדם החנות שלנו מקצועית מתמיד
שפע פיש חנות דגים
מדיה דיל בנתה לנו אתר מכירות מתקדם החנות שלנו מקצועית מתמיד

?שנתקדם לפרויקט הבא שלכם

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

בואו נתקדם לאתר החדש שלכם

נרשמתם בהצלחה נציגנו כבר מתקשרים
Looks like we're having trouble
QUOTE A
PROJECT