MEDIA DEAL DIGITAL AGENCY

מהו SEO - קידום אורגני?

המושג SEO מייצג 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'. זה תהליך אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלכם כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. SEO מתמקדת בשיפור הדירוגים בתוצאות החיפוש האורגני ( חיפוש ללא מימון ) אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים לקבל יותר תנועה, זה צריך להיות חלק מאמצי השיווק שלכם.

11.5.2021

נכתב בתאריך:


SEO הוא הגורם לדירוג של האתר שלכם  הוא מתבסס על הנתונים בדף שלכם ומשפיע על  הדירוג של האתר במנועי חיפוש. אלמנטים אלה כוללים היבטים טכניים (למשל איכות הקוד ומהירות האתר שלכם) ואספקטים הקשורים לתוכן, כגון מבנה האתר שלכם או איכות התוכן באתר שלכם. כל אלה הם גורמי מפתח ב- SEO. מקור גורמים בנוסף פרמטרים נוספים בSEO גורמים נוספים - קישורים מאתרים אחרים, תשומת לב חברתית, ופעילויות דומות ישפיעו בצורה משמעותית על הדירוג שלכם. האלמנט החשוב ביותר דירוגים וקישורים מאתרים אחרים שיעידו על איכות השירות והאתר בפני גוגל.


דירוג בעמוד הראשון ב- Google דורש אסטרטגיה מקיפה בכל היבט של האתר שלכם ואת הצד הטכני, החווית משתמש eXperience (UX), את התוכן באתר האינטרנט שלכם. כדי לשמור על דירוג טוב ב- Google, צריך לפתח - מה שאנו מכנים SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. ( מונח מקצועי עבור שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל ) טכניקת קידום עבור התאמת קוד ומבנה אתר אינטרנט לדרישות ולאופן בו מנועי החיפוש סורקים את אתרי האינטרנט. SEO הפך למונח מקצועי לתחום קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש / גוגל.

עולם קידום האתרים הוא עולם גדול ומרתק, אך למרות זאת, בקרב הציבור הרחב שוררת לעיתים הנחה שגויה שמדובר בפעולות שקל מאוד ליישם וחסמי הכניסה אליו נמוכים במיוחד. מסיבה זו, קיים קושי להסביר לבעלי האתרים למה הם זקוקים לשירותי SEO מקצועיים ע"י מומחי seo, ומצד שני, חלק גדול מהאנשים מנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם או לבצעה פעולות חלקיות לקידום האתר (SEO) ולפעמים אפילו עלולים לגרום לבעיות/נזקים שיהיה קשה לשפר בהמשך. עקב זיהוי שגוי של תחום האתר.

אז מה זה בעצם תהליך קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש SEO, מה הוא כולל ואיזה מיומנויות מצריך התהליך.

תהליך קידום אתרים SEO מחולק למשתנים רבים חלקם בתוך אתר האינטרנט ונקראים בשפה המקצועית (On-Site SEO) וחלקם השני מיושמים מחוץ לאתר האינטרנט ונקראים בשפה המקצועית (off-Site SEO). תהליך הonsite הוא בעצם התאמה של האתר עצמו לאופן בו מנועי החיפוש וגוגל בראשם סורקים ומנתחים את כל עמודי האתר, התכנים באתר, קוד האתר, ועוד משתנים רבים, תהליך זה נקרא בשפה המקצועית "אופטימיזציה". מקדם אתרים מיומן ( מומחה seo ) ידע לתת מענה טוב ומקצועי יותר לתהליך האופטימיזציה וידע להתיחס לכל או רב הפרמטרים החשובים בכדי ליצור יתרון בתהליך על פני האתרים המתחרים.

תהליך הoffsite ברובו מתבסס על קישורים נכנסים המפנים אל האתר, יצירת מוניטין לאתר ברשת על ידי בניית קישורים נכנסים באתרים סמכותיים בעלי תחום עיסוק דומה במטרה ליצור מוניטין חיובי בעיני גוגל ומנועי החיפוש ( אם הרבה אתרים סמכותיים בתחום מקשרים לאתר הזה כנראה שהוא פופולרי יותר ). גוגל עשתה המון שינויים ועדכונים בנושא הקישורים הנכנסים אל אתר אינטרנט וצריך מיומנות ומקצועית גם שנושא זה כדי לדעת ליצור פרופיל קישורים איכותי שיטיב עם תהליך הקידום ולא יפגעו בו או אפילו יגרום לפסילה ע"י גוגל.

דפי האתר שלך נמצאים אי שם במרחב האינטרנטי, ביחד עם עוד מיליארדי דפים נוספים. כשלקוחות פוטנציאליים מחפשים ברשת אותך או את מוצריך, הם עושים זאת באמצעות מנועי חיפוש; היום גוגל ובינג, מחר שמוגל ופינג. זה ממש לא משנה באילו מנועי חיפוש הם ישתמשו, אך דבר אחד בטוח: כמות המידע האדירה באינטרנט מחייבת שימוש במנועי חיפוש. מנועי החיפוש הם  מעין ‘סדרני מודיעין’, שמציגים לך את אתרי האינטרנט המתאימים ביותר לביטויי החיפוש שהקלדת.

מהו הקסם, שמסייע ללקוחות שלנו לנסוק למעלה בתוצאות החיפוש ולהישאר שם לאורך זמן?

בתחום של קידום אתרים בגוגל SEO, אין קסמים יש רק אמת אחת: עבודה מאומצת משותפת של חברת הקידום והלקוח, וכאן נכנס היתרון העצום שלנו... מדיה דיל מתמחה בקידום אורגני לאתרים אנו מכירים את כל הדרכים והסודות המקצועים שיובילו אותכם להצלחה.



בניית אתרים

WooCommerce מערכת מסחר וניהול חנויות און ליין

WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני פופולרי בקוד פתוח עבור וורדפרס. הוא מספק סט מקיף של תכונות ופונקציונליות לבנייה וניהול של חנויות מקוונות. סוכנות דיגיטלית המתמחה בפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני באמצעות WooCommerce תהיה בקיאה בשימוש בטכנולוגיה זו כדי ליצור חנויות מקוונות חזקות וניתנות להרחבה.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

אתרי אלמנטור המוצר המוביל בעולם בפיתוח אתרים

Elementor Pro היא גרסת פרימיום של תוסף בונה הדפים הפופולרי של וורדפרס בשם Elementor. הוא מציע תכונות ופונקציונליות מתקדמות כדי לעזור למשתמשים ליצור ולהתאים אישית אתרים בעלי מראה מקצועי ללא צורך בידע בקידוד.להלן 10 יתרונות של Elementor Pro בהשוואה לפלטפורמות אחרות:

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

סטודיו לפיתוח אתרי וורדפרס בעיצוב אישי

מדיה דיל מתמחה בפיתוח אתרים WORDPRESS המתמחה ביצירת אתרים מותאמים אישית, ניתנים להרחבה וידידותיים למשתמש לעסקים במגוון תעשיות. עם צוות המפתחים והמעצבים המנוסים שלנו, אנו מחויבים לספק פתרונות וורדפרס איכותיים המסייעים ללקוחותינו לבסס נוכחות מקוונת חזקה ולהשיג את היעדים הדיגיטליים שלהם.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

בינה מלאכותית היא העתיד של עולם האינטרנט, והיא כבר כאן.

אם אתם מחפשים פתרון לעיצוב אתרים כדאי שתכירו את בינה מלאכותית כדי לשפר את האתר שלך, ריכזנו מידע על תוכנות הבינה מלאכותית הזמינות כעת, גם מדוע כדאי לשכור מומחה לעיצוב בינה מלאכותית.

Posted by
מדיה דיל
בניית אתרים

פלטפורמת web flow

על WEB FLOW כבר שמעתם? הכירו את הפלטפורמה המקצועית ביותר בעולם האינטרנט שצמחה בארצות הברית ועכשיו כאן בישראל, המעניקה יכולת עיצוב ופיתוח ללא גבולות ובלי לכתוב שורת קוד אחת. האתרים מגיעים על שרתי AWS-אמזון ומספקים מהירות ועוצמה שלא הכרתם.

Posted by
מדיה דיל
קידום אתרים

מהו SEO - קידום אורגני?

המושג SEO מייצג 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'. זה תהליך אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלכם כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. SEO מתמקדת בשיפור הדירוגים בתוצאות החיפוש האורגני ( חיפוש ללא מימון ) אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים לקבל יותר תנועה, זה צריך להיות חלק מאמצי השיווק שלכם.

Posted by
מדיה דיל

מקימים אתר חדש או משדרגים את הקיים? השאירו פרטים ונציגנו מייד יחזור

תודה שפניתם למדיה דיל נציגנו מייד מתפנה
Oops! Something went wrong while submitting the form.
מדיה דיל ברשתות

השאירו פרטים ונציגנו מייד יחזור

נרשמתם בהצלחה נציגנו כבר מתקשרים
Looks like we're having trouble
QUOTE A
PROJECT